Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2004, 17:29   #6
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
OMFG! Ja tuurlijk.
U verwerpt het liberalisme, maar ondertussen parasiteert u wel lekker mee? Wat is het toch leuk om vanachter de computer (een product dat hoogstwaarschijnlijk samengesteld is uit een mobo van Taiwan, een case uit Zuid-Korea, een processor uit Duitsland, ... kortom: een product vd liberale globalisatie) de pseudo-revolutionair uit te hangen.
Kijk eens aan hoe schitterend toch, die argumentatie!
Nergens heb ik beweerd tegen industriële en technologische ontwikkeling te zijn. Alleen is het een fabel die nogal graag vanuit liberale hoek verspreid wordt als zou die globalisering noodzakelijk zijn. Het is perfect mogelijk om binnen cultureel verwante blokken (Europa bijvoorbeeld) via concurrentie tot technologische ontwikkeling te komen. Europa kan perfect zelf computers samenstellen zonder dat daarvoor onderdelen van Taiwan, Japan of de VSA moeten komen.
Citaat:
Walk your talk, zou ik zo zeggen: ga in ballingschap naar een eigen eiland en begin daar uw anti-globalistische, niet-kapitalistische, niet-liberale samenleving. Zolang u hier blijft, behoud ik het recht om u totaal niet serieus te nemen.
Doe gerust, maar dan is het wel verwonderlijk dat u reageert op wat ik zeg.

Citaat:
Als het aan mij lag kregen al die Westerse salon-revolutionairen een paar weken heropvoedingskamp.
En als dat niet helpt een gratis spuitje vd dierenarts of een portie Zyklon-B. 8)
Oei, iemand lijkt een beetje gefrustreerd... Gelukkig gaat niks boven die typisch liberale verdraagzaamheid...
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden