Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2011, 18:09   #265
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
. Elke taal lukt me dakzij google chrome. U toch ook?
nee, deze taal begrijp ik niet:

Citaat:
Over de inhoud, zijn de zogenaamde multiculturalisten verloor de Islam debat. Ze hebben nooit in staat geweest om een deuk in de zaak tegen Mohammed en zijn godsdienst gepresenteerd door de islam geleerden en ex-moslims. In de rechter, verloren ze het weer met Geert Wilders 'recente vrijspraak op beschuldiging van het zaaien haat tegen moslims. In de politiek, hebben ze aan de afwijzing van de zogenaamde multiculturele samenleving met zijn Islam-gunste van het beleid door vooraanstaande publieke figuren waaronder de premiers van Duitsland, België, Frankrijk en Groot-Brittannië, en de goedkeuring van de meer realistische integratiebeleid lijden door verschillende Europese landen. Dus, om wat te doen?

Ze waren aan het eind van hun verstand, maar gelukkig voor hen, Anders Breivik kwam in actie en doodden 76 landgenoten, meestal jonge activisten van de uitspraak van de Noorse Partij van de Arbeid. Breivik gehandeld uit woede over een op handen zijnde islamisering van Europa en was blijkbaar niet bewust van de veranderende tij in het Europese beleid. We zullen korting als dwaas samenzwering denken dat de zogenaamde multiculturalisten maakte hem doen, maar feit blijft dat ze nog nooit een betere vriend dan de eenzame Noorse terrorist had. Ze waren opgetogen toen ze het nieuws dat niet moslims boos over de NAVO-betrokkenheid van Noorwegen in militaire missies naar islamitische landen heeft de moorden gepleegd in Oslo afgelopen vrijdag gehoord, maar een native Noors. Hoewel ze probeerde niet te maken te opvallend, de euforie gewoon vloeide uit hun achtergrond opmerkingen over bloedbad Breivik's.Luisteren

Citaat:
Opnieuw krijg ik noties, daar ik dialoog zoek. Aan wie zou het liggen dat dialoog niet lukt? hmmmm.....
nogmaals: ik heb/ken noties van spaans en italiaans, over welke noties heeft U het?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 18:10.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden