Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2011, 16:47   #368
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

[quote=Kodo Kodo;5605367]Als die man gek is, en volgens mijn definitie is hij dat, moet de oorzaak vrijwel zeker worden gezocht in zijn leven vóór hij zes jaar werd. Waarschijnlijk zijn zelfs zijn ervaringen als zuigeling doorslaggevend geweest voor het creëren van zijn zware neurose. (QUOTE Kodo Kodo)

---------------------------------------------------------------------------------------------

!!!! Ok, laten we hem onder hypnose brengen en langdurig ondervragen over zijn belevenissen als zuigeling... Waarschijnlijk dat op zekere dag iemand met een eng carnavalsmasker op voor zijn wiegje opdoemde en hem aan het schrikken bracht... Die nare ervaring resulteerde dan uiteindelijk op 22 Juli 2011 in de door hem gepleegde massamoord... !!!!

Hoe kortzichtig kan je zijn Kodo Kodo? U ben alweer een schoolvoorbeeld van die vooringenomen betweterige zelfverklaarde zielenknijpers die geen snars (maar dan ook GEEN SNARS) begrijpen van de hele discussie ten gronde en alle in hun abnormale verschijnselen in de Grote Mensen Wereld willen afdoen met een spijtig kortsluitinkje in de hersenen...

Ik herhaal (voor de zoveelste keer): alle experts die in de media al aan bod kwamen om hun zegje te doen over de mentale toestand van betrokkene (uitgezonderd zijn eigen advokaat die buiten het medeweten van de dader behoort tot de politieke kaste die hij wil(de) en nog steeds wil uitroeien -SIC!-), alle experts dus (psychiaters, psychologen, sociologen, criminologen, terreurrexperts, schrijvers, politicologen, FBI profilers, de dader zelf en wie al niet meer) zijn het er roerend over betrokkene NIET GEK is... na zijn voorgeschiedenis, planmatigheid en zijn lijvig boekwerk te hebben bestudeerd.

Doet u dat aub ook vooraleer u een oordeel velt... Als u mij zou vragen in welk vakje ik deze moordpartij zou willen stoppen dan zou ik zeggen:

De moordpartij op de Russische Tsarenfamilie, de moord op Lumumba, de moord op de Kennedy's, de moordpoging op Leopold II, de aanslagen van 9/11 enzovoorts... Zonder de minste twijfel een politiek gemotiveerde aanslag!

Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 3 augustus 2011 om 16:48.
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden