Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Iemand die niks claimt, hoeft ook niks te bewijzen.
Iemand die iets beweert, moet bewijs leveren.
Zolang jij geen bewijs levert dat iets bestaat, hoef ik niet te bewijzen dat het niet bestaat, want de claim van niet bestaan blijft overeind tot iemand aantoont dat het geclaimde bestaat.
|
Gij claimed dat er geen God is, bewijs het dan ook he.
Das juist hetzelfde. Ik beweer en weet zeker dat ordehandhavers al succesvol resultaat hebben behaald dankzij een paragnost. Een heel bekende Greta Alexander heb ik daar van naar voren geschoven.
Met kort erna een subjectieve blog van een onderzoeker. Enfin ik vind hem toch subjectief. Ik heb dus wel degelijk iets gegeven.
U schreef het al direct als nonsens af dat er resultaten zijn behaald dankzij paragnosten. Terwijl het wel zo is en ik er 100 procent zeker van ben.
Wat eigenlijk de discussie niet is, het gaat mij er vooral om dat de menselijke geest heel wat kan bereiken. Dat er een grotere realiteit achter deze "realiteit" huist. It's just my riddle to solve. Gij hebt uw eigen hoofddoel in het leven, ik het mijn.
Citaat:
Ik sta niet open voor onzin.
Wij staan allemaal boven onzin.
Tenzij je onzin begint serieus te nemen.
|
Te serieus moet ge dat niet nemen. Maar ik kan het niet laten erover na te denken. Het is mijn levensdoel één te worden met God. Dus misschien moet ik het wel eens serieus gaan nemen. Alienationchristus mhehehe.
Omdat ik God niet zie zoals mij aangeleerd is. Ik zie God als de oorzaak van het leven. Ik heb dat ding dat er altijd al geweest is en waar alles uit moet verder komen gewoon God genoemd. Ik personaliseer God zeker niet. Maar ik ben ervan overtuigd dat we allen uit die energie verder komen en dat die energie overal tegelijk aanwezig is.
Als het leven het ons toelaat zal de wetenschap ooit naar dat beginpunt kunnen keren... En van daar nog verder terug kijken. Een glimp vangen van het bovennatuurlijke dat jij ontkent, en de wetenschap poogt te vinden daarboven.
Citaat:
Waarom geloof je in het paranormale?
Heb je er bewijzen voor?
|
Het heeft geen nut U dat te vertellen, ik ken uw antwoord al

"Onzin".
Volgens mij bent U ergens gelovig en ontkent U het.
Anders bent U iemand dat het nog niet zal geloven als het pal voor zijn neus zou staan