Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2011, 16:05   #71
vrijheidsstrijder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dat wat andere info? www.thereligionofpeaceb
.com
daar staan al die vredelievende daden netjes op een rij.
.
wow en gij gelooft al die bullshit op die site hahahahha heb je die teller al eens gezien ahhahahahah
wat gebeurd er in ierland he zijn dat ook islamieten ik zie niet op die teller bij all other religions wat daar gebeurd :s:s ach normaal dat je zon intellectueel bezit je volgt wat je maar zezlf wilt volgen hahahha

en btw ergens zag ik words of prophete muhammad
ik wist niet dat ongelovigen en enorm haatdragende mensen tegenover de koran
de koran kunnen vertalen interpreteren en dan zogezegd verkopen als de religie van de oorlog
de helft op die site is incorrect
want het is net het westen dat altijd voor oorlog en doden heeft geopteerd zelfs om scholen op te blazen en voedselbanken en dergelijke dingen
en het begon niet in ons leventje hoor en ook niet dat van ons ouders of grootouders het begon bij de kruistochten dat de blanke christelijke man de wereld wou doen knielen voor een paus

en als amerika en minimum 120 andere landen de navo genoemd een land binnenvallen mag dat volk zich dan niet beschermen neen is het niet normaal dat als ik 3 broers van u en 2 zussen het leven ontneem dat je erger wilt doen voor mij

en zo is de wereld gewoon in een spiraal van geweld terechtgekomen waar de amerikanen en israel en dergelijke duidelijk nog niet uitwillen

en begin nu niet over islamitische landen of die bullshit want wat heeft een islamitisch land in zijn arsenaal tegenover israel of amerika of europa of wie dan ook niets

het is alsof ze een ongewapende man neerschieten in een duel met revolvers

nu zijn ze maaandenlang bombardementen in libie aan het doen en dat allemaal voor 1 man die ze zo kunnen vangen met hun supertechnologische wapens en computers en dergelijke dat alles op de vierkante cm kunnen zien en horen
nee wat doen ze ziekenhuizen bombarderen burgerslachtoffers maken 'per ongeluk'
en weet ik wat nog neen er is al heel lang geleden een heilige oorlog tegen islam begonnen waarom denk je dat dat zou zijn