Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2011, 01:22   #79
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Schaf de sociale zekerheid af voor nieuwkomers en het is opgelost.
Voer een strenger beleid in. Zorg ervoor dat mensen genoodzaakt zijn te integreren, terwijl ze toch hun cultuur kunnen behouden en er is ook al veel opgelost.

Ik meen het toen ik het zei, wijken zoals Molenbeek moeten schoongemaakt worden door onze commando's. Dat is een bom dat op ontploffen staat. Wapens (zoals molotovcocktails) liggen over heel Molenbeek verspreid in geval dat het zou escaleren met de politie.
Wel, laat het eens escaleren...
Stel een voorbeeld België. Clean that shit up zodat wij allen eindelijk eens kunnen samenleven en de etters eruit zijn.

Wie dit extreem vindt, gelieve mij erop aan te spreken en waarom.
Want wie molotovcocktails klaar legt in geval van, dat noem ik toch al een potentieel gevaar.

Ik ben niet moeders liefste, maar als het escaleert met de politie zou ik er nog niet aan denken een molotov te gooien. Ik zou wel protesteren en misschien terugvechten, maar een medemens in brand steken? JAMAIS DE MA VIE!
Betalen wij nu enkel belastingen voor een leger om ze naar Libië/Afganistan te sturen zodat ge zaken kunt doen met nen Amerikaan? Waarom helpt ge ons niet met onze zaken BE?

Laatst gewijzigd door Alienation : 7 augustus 2011 om 01:24.
Alienation is offline   Met citaat antwoorden