Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Pesters moeten natuurlijk gestraft worden, En als je het in de leeraarskamer bespreekt natuurlijk, dat moet ook zo, het is dat wat ik bedoel met het moet in het team blijven, als een van mijn teamleden mij een eikel vindt mag hij dat gerust zeggen, onder ons, maar niet als daar anderen bij staan die daarbuiten staan, (meerderen, klanten, ondergeschikten... )
En ik zal dan ook zeggen wat mijn vader mij altijd gezegd heeft, kies er de gemeenste uit, en raak hem waar ge hem raken kunt, zo hard mogelijk.
Den bewaker op de koer liet zelf gewoon betijen, die mens dacht ook gewoon, eindelijk krijgt die smeerlap eens wat m verdient.
|
Pesters moeten inderdaad gestraft worden. Hard gestraft worden zelfs. Zoiets kan gewoon niet. Ge hebt van die kinderen die er een sport van hebben gemaakt anderen zo hard te raken dat ze het leven niet meer zien zitten en het vertikken om nog naar school te komen. Eigenlijk, verdienen die kinderen een goeie klap. Ik snap ook niet dat sommige ouders het dan nog durven op te nemen voor hun kinderen (die betrapt worden op het treiteren en pesten van kinderen). Walgelijk gewoon en als leerkracht kun je daar niets tegen beginnen.
Uiteraard overleggen we zo'n zaken met de collega's. Zo'n GOK-juf komt dan altijd goed van pas vind ik.