Discussie: Westers strand
Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2011, 15:11   #3
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Naar analogie met het "halal" strand, zou ik graag, in verhouding met het aandeel in de bevolking, het "westers strand" inrichten.

Net zoals bij naaktstranden waar men enkel naakt mag vertoeven om de andere mensen niet nodeloos te storen met gluurdersgedrag, zou ik het "westers strand" dan enkel wil laten bevolken door mensen met strandkledij.

Indien geen strandkledij: niet op het strand.

Zo verhinderen we dat mensen in djellaba's en Niqaabs en andere middeleeuwse inpakdrachten zich gaan storen aan bikini's, badpakken en monokini's.
Je mag dus enkel op het strand in bikini, monokini, badpak of voor mannen zwembroek (géén lange bermuda's).
Op die manier denk ik dat de apartheid netjes is doorgevoerd en er ook minder problemen zullen zijn met testosteronboys die van hun bermuda's ongewild tentjes willen maken. Deze bermudaboys kunnen zich beter gaan vermaken op het door moslim! gevraagd hallal strand!

wat denken jullie?

Met een balspanner langs de branding paraderen? Nee dank u.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden