Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2011, 18:22   #271
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Goden dank ik niet.

Schaamte ken ik ook niet.
Tenzij soms plaatsvervangende schaamte over zoveel onozelheid van mensen die zich laten ringeloren door ontwikkelingsoplichters, die van het geld eerst zichzelf bedruipen (95% van de afgetruggelde bedragen) en de rest (5%) investeren in wapentuig voor de negerkes e.a..
Je wil niet weten hoeveel het inkomen bedraagt van een gemiddeld werknemer van een "liefdadigheidsorganisatie".

Ja inderdaad, al die zogenaamde vrijwilligers zijn geen vrijwilligers, maar worden betaald. Met fikse bedragen. Dat begint al bij de jobstudenten die mensen moeten gaan ronselen om te geven...

Ik geloof in kleinschalige projecten die werkelijk een verschil maken en iets doen met het geld, voor die mensen. Maar niet in logge organisatiestructuren met duizend-en-één hoge postjes, 4x4's, bedrijfswagens voor het personeel, mastodonten van bedrijven, ...

Btw, het geld dat je op de spaarrekeningen parkeert gaat overigens ook in de meerderheid van de gevallen naar wapentuig voor de negerkes. Zelfs het geld dat je aan een cola spendeert, gaat daar uiteindelijk naar.