Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2011, 11:54   #1041
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Moet je erbij geweest zijn of deskundig geweest zijn om een verbetering aan te kunnen brengen, voor goed advies of om gewoon iets logisch te denken/doen?

Waarom toch die drang om al wie pleit voor verbeteringen en herzieningen de mond te snoeren?
Heb je er zelf enig belang bij dat dit niet gebeurt.

Als gepraat erover je stoort, kan je toch gewoon wegblijven uit dit topic. Dat geldt net zo goed voor alle anderen. Want blijkbaar heeft men op slag een nieuwe God gevonden.
het is geen drang die van je uit gaat groentje, het is een kruistocht, een hysterisch pleidooi voor iets dat onmogelijk is. Een pleidooi doorspekt van clichés, halve verdachtmakingen en belachelijke insinuaties, in naam van "anderen die het meegemaakt hebben". Bespaar me dat gelul,ik, die het wel meegemaakt heeft, heb het niet nodig dat ge "in mijn naam spreekt"