Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2011, 12:03   #1044
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik hoop dat iemand van jullie die zo hard schreeuwt dat niemand ook maar psychisch leed heeft opgelopen gisteren de fora, facebooken, gsm, ... of wat dan ook gebruikt heeft om iets te horen van wat de jongeren en zelfs niet betrokkenen voelden toen er een onweer opkwam.
Deze nacht ben ikzelf overigens drie keer uit mijn bed gedonderd. Het heeft hier ook weer redelijk vies gedaan. (Ik zei het al, al kan ik er geen zekerheid opplakken en is het misschien gewoon een indruk: maar de onweders van de laatste jaren lijken toe te nemen in ernst alsook lijken ze bepaalde regio's van Limburg (die rond het kanaal veelal en rond Genk dat ook iets dieper ligt "Genk ligt in een gat" is toch een uitdrukking die ik hier al jaren hoor om te verklaren waarom het meestal al vies moet doen vooraleer het goéd weer is in Genk) als neerstrijkplaats te kiezen.

Nja, ik vind dat erg. Dat net vlak na deze feiten weer zo'n hevige onweders moeten volgen terwijl de hele jeugd, hun ouders, kennissen en familieleden net ...

Edit: De KMI-website ligt overigens plat en ik vraag me nog steeds af wanneer er publiek gemaakt wordt waarop Chokri zich beroepte voor zijn weersinformatie en of hij maatregelen heeft genomen. Naar het schijnt stelde enkel een Amerikaanse journalist een kritische vraag hieromtrent op de persconferentie, die ik niet kan herbekijken op de VRT-site.
En hier ook weer massa's overdrijvingen.
- er is hier niemand die zegt dat niemand psychisch leed heeft opgelopen
- 'de HELE jeugd....' wat?

Chokri zal iig donderdag niet om half 6 op de website van 't KMI gekeken hebben, die lag toen immers ook plat (maar je reageert een beetje heel erg selectief op berichten van anderen).