Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2011, 07:12   #5894
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Klopt, maar als ge liever onder de kerktoren vakantie neemt moet ge u niet profileren alsof ge wereldreiziger zijt.
Probeer dan op zijn minst wat onderzoek te doen ipv u stiefbelachelijk te maken.
Kijk, je kunt ook altijd zo vriendelijk zijn om onderzoek te posten... en een link te geven

http://www.staff.uni-mainz.de/dschae...esentation.pdf

in dit document spreekt men weer van de IPCC veronderstelling van 1meter, ik heb u al uitgelegd hoe die veronderstelling opgebouwd is.

18miljard mensen op de wereldbol, en allemaal op steenkolen op een westerse footprint die liefst nog eens 3x meer energie verkwist dan we nu doen.

Ik heb al gezegd: een er zit zoveel steenkolen niet inde grond.
Ten tweede: we gaan nooit met 18miljard leven op deze wereldbol, de groeicurve stijgt in de faze dat de economie ontwikkelt, en stopt in de faze dat ze allemaal modern geworden zijn. Landen als CHina, en India zijn in de faze aan het komen dat ze afvlakken, het is nog afrika die kan verdubbelen.

DUs bij deze zijn 2 sleutelelementen waarop die IPCC veronderstellingen afgebroken. Dus als zij daar danallerlei studies willen mee houden, mij niet gelaten, maar nogmaals dat is echt wel een worstcase scenario.

Het onderzoek zou correcter zijn moesten ze eens spreken van 20cm, 40cm 80cm en 1m en in functie van de ppm zou ik dit document ernstig nemen. want dan zou je nog kunnen sturen volgens dat de realiteit uitkomt, nu kun je nergens ietsiepietsie plannen, tenzij veronderstellen dat daar 20% van de delta zogezegd onder water zal staan.

Moesten ze nog eens citeren welk onderzoek van IPCC dat ze aanhalen

Laatst gewijzigd door brother paul : 25 augustus 2011 om 07:19.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden