Discussie: De kas is leeg!
Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2011, 09:11   #428
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Al zegt u het nog honderd keer, iedereen kan deze discussie volgen, en zien waar het gestart is. En als u hoopt dat u dit kjan verzuipen in een massa een loze mails, zodat de start verloren gaat in de massa, dan ben ik altijd bereid om het begin terug achteraan te zetten.
En mijn voorstel tot "weddenschap", en uw angst om te verliezen, die in schril contrast staat met de zekerheid die hier blijft herhalen over mijn liegen.
Het zal daarom zijn dat u zich momenteel aan het verdedigen bent tegen een 4 a 5-tal forumgangers.
U kan uw gelijk niet halen omdat u simpelweg geen gelijk heeft en dat is ondertussen voldoende aangetoond met cijfers en linken.
Als de waarheid mijn mantra is , dan mag ik ze gerust meerdere keren herhalen.
U bent gewoon een struisvogel die de realiteit niet onder ogen wil zien. Elke keer dat er dan eens een cijfertje naar buiten komt zoals voor de gezondheidszorg, dan grijpt u zich daar angstvallig aan vast om daar dan te proberen uw gelijk mee te halen.
Het is zo dat de kans dat de gezondheidszorg in vlaanderen gaat stijgen zeer reeel is omdat er meer vergrijzing is in vlaanderen. Ik acht het dan ook mogelijk dat die kosten hoger gaan uitvallen in vlaanderen dan in wallonie.
Wallonië weigert systematisch om haar verantwoordelijkheid te nemen op tal van gebieden. Het is zelfs teveel om filmrolletjes in flitspalen te stoppen, laat staan op die flitspalen op te stellen.
stuyckp is offline