Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2011, 09:33   #85
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik vind dat we hier de "vrouw" (moeder?) en vriendin Uyttersprot niet mogen veroordelen.
Vele forummers hebben gelijk als zij opmerken dat het hier gaat om een gezonde jonge vrouw met een gezonde sexuele appetijt die eens iets anders wou enz enz...no prob...ieders fantasie laat ruimte om...en komaan we hebben allemaal wel eens "you know"...enz...
Laat ons onszelf hier eens over het hart wrijven en met een knipoog eens grinnikend een schampere "et alors" plegen.

Maar het gaat hier ook om de "burgemeester" Uyttersprot.

Ik vind het nogal hypocriet dat men enerzijds de "moraliteit" gebruikt als het gaat om aanspraak te maken op zeer verantwoordelijke funkties zoals burgemeesterschap waar ethische beslissingen dagdagelijkse kost zouden moeten zijn maar anderzijds in een oogwenk kan afstand doen van diezelfde moraliteit en deontologie als het gaat om uw publieke leven (neen het gaat hier niet over haar privé)

Dat filmpke is wel al 4 jaar oud , toen was ze zelfs nog geen burgemeester denk ik !!! en trouwens dan nog , da mens was op verlof !!!!

'k blijf erbij , ze moet klacht indienen tegen zij die dit filmpke op't net gezet heeft
pibo® is offline   Met citaat antwoorden