Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Albino's en mongolen bestaan ook nog altijd. Foutjes blijven voorkomen. De natuur is niet volmaakt.
|
Albino's en mongolen sterven wanneer ze niet verzorgd worden door anderen, en in de stammencultuur waar we vandaag komen werd er niet voor dergelijke kinderen gezorgd. Holebi's daarentegen kunnen actief bijdragen aan de maatschappij, inclusief zich voortplanten op een meer succesvolle wijze dan hetero's. Het is dus duidelijk geen foutje.
Citaat:
Ik heb gezegd:
Ik begrijp natuurlijk wel dat homoseksuelen, die zich met homoseksualiteit niet kunnen voortplanten, deze stimulansen tot seksuele actie, die inderdaad plezierig zijn, tot verheven doel van het seksuele leven willen verheffen, maar dat is hoe dan ook maar een persoonlijke invulling.
Men mag de persoonlijke invulling van het seksuele leven niet verwarren met de reden waarom we met seksualiteit zijn uitgerust. Vandaar ook ook het besluit dat de seksuele oriëntatie van homoseksuelen in disharmonie is met hun lichaam. Zij moeten zich hoe dan ook tot één of andere vorm van heterosekualiteit wenden om zich te kunnen voortplanten. Met actieve homosekualiteit lukt het niet.
Je kunt toch lezen?
|
Alweer een woordspelletje. Daar ben je echt wel goed in. Ik herhaal, we zijn niet "uitgerust". Niemand heeft ons seksualiteit "gegeven". Het is geëvolueerd, en een bepaald aspect van onze seksualiteit is homofilie. Een relatief succesvol aspect zelfs.
Verder bestaat "persoonlijke invulling" niet. Alles wat we doen is evolutionair ingegeven. Wanneer iemand een persoonlijke invulling aan iets geeft, is dat omdat zijn genen denken dat hem dat kan helpen. Zelfs godsdienst is niets meer dan een gevolg van evolutie.
Citaat:
Onzin. Een kinderwens is niet voldoende om aan kinderen te komen. En dat lukt niet met homosekualiteit. Kinderwens of niet. Er is nog altijd een mannelijk een vrouwelijk element nodig.
Paulus.
|
Zeker lukt dat met homoseksualiteit. Een gemiddelde homo hoeft voor een kind slechts te kiezen uit verschillende meiden die rond hem hangen. Gezien hij een zeer knappe vrouw kan uitkiezen heeft hij superieur nageslacht, en gezien hij uit meerdere vrouwen kan kiezen heeft hij meer nageslacht. Vreemdgenoeg dankzij zijn homofilie. Het vrouwelijk element kan hij verkrijgen dankzij de voordelen van zijn homofilie.