Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2011, 19:50   #11382
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Albino's en mongolen sterven wanneer ze niet verzorgd worden door anderen,...
Net als iedereen dacht ik. Wat is dat nu voor een argumentatie?

Citaat:
....en in de stammencultuur waar we vandaag komen werd er niet voor dergelijke kinderen gezorgd.
En dan? Daarom is homosekualiteit geen foutje?

Citaat:
Holebi's daarentegen kunnen actief bijdragen aan de maatschappij....
,

Albino's en mongolen ook.

Citaat:
...inclusief zich voortplanten op een meer succesvolle wijze dan hetero's. Het is dus duidelijk geen foutje.
Onzin dat u haalt uit sience fiction boekjes zonder enige wetenschappelijke grond.

Citaat:
Alweer een woordspelletje. Daar ben je echt wel goed in. Ik herhaal, we zijn niet "uitgerust". Niemand heeft ons seksualiteit "gegeven". Het is geëvolueerd, en een bepaald aspect van onze seksualiteit is homofilie. Een relatief succesvol aspect zelfs.
Nee, we zijn wel uitgerust. De voortplanting moet al van dag 1 aanwezig zijn geweest anders bestond er geen leven.

Citaat:
Verder bestaat "persoonlijke invulling" niet.
Om in te kaderen....

Citaat:
Alles wat we doen is evolutionair ingegeven. Wanneer iemand een persoonlijke invulling aan iets geeft, is dat omdat zijn genen denken dat hem dat kan helpen. Zelfs godsdienst is niets meer dan een gevolg van evolutie.
Genen die denken....?

Citaat:
Zeker lukt dat met homoseksualiteit. Een gemiddelde homo hoeft voor een kind slechts te kiezen uit verschillende meiden die rond hem hangen.
Zoek de tegenspraak....

Citaat:
Gezien hij een zeer knappe vrouw kan uitkiezen heeft hij superieur nageslacht, en gezien hij uit meerdere vrouwen kan kiezen heeft hij meer nageslacht. Vreemdgenoeg dankzij zijn homofilie. Het vrouwelijk element kan hij verkrijgen dankzij de voordelen van zijn homofilie.
Wat u zegt kunnen hetero's nog veel beter jongen. En zij moeten zelfs geen verraad plegen aan hun geaardheid.

Mijn punt blijft staan. Het lukt niet met homosekualiteit. Er is nog altijd een mannelijk en vrouwelijk element nodig.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden