Ik deel haast de mening van Theo Francken over het nut van de Gay Pride. Ik zie ook het nut niet in van een bende relnichten die een late carnaval vieren en het excuus
'Wij willen een socio-politiek statement maken' gebruiken. Dat kan ook op andere manier.
Eigenlijk ben ik van mening dat een politieke partij ook niets op een carnavalsstoet te zoeken heeft.
En dat Karl Vanlouwe tegen het homohuwelijk is, dat is zijn volste recht. Alsof dat zo onthutsend moet zijn? Pakweg 9 jaar geleden was amper 50% te vinden voor het homohuwelijk, en nu doet men alsof enkel wat bekrompen N-VA'ers tegen het homohuwelijk zijn.
Ik kan me ook niet inbeelden dat beiden iets hebben tegen de Roze Leeuwen, die toch talrijk aanwezig zijn binnen de partij. Ik zie trouwens ook niet het nut in van een groepering als 'de roze leeuwen'. Waarom moeten bepaalde mensen steeds weer hun seksualiteit benadrukken? Zolang holebi's hun eigen seksualiteit als 'abnormaal' blijven bestempelen, zal de buitenwereld het ook als 'abnormaal' blijven aanzien.