Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2011, 00:35   #7
Red beret
Partijlid

Standaard

Eerst en vooral heeft de hardwerkende vlaming (meestal arbeider en werkt voor 11 euro per uur) geen spaargeld dat gaat belast worden. ook al werkt vlaamse arbeider en vlaamse arbeidster fulltime want samen verdienen ze misschien 2800euro netto maar hebben ook een lening of een huur 2auto's en kinderopvang kosten.dus veel sparen zit er niet in.Maar nu als een doorsnee vlaamse gezin volgens nva normen
(man is manager en heeft 5000euro per maand netto een bedrijfswagen met tankkaart een bedrijfs gsm en bedrijfs laptop een groepsverzekering een hospitalitatieverzekering maaltijdcheques ecocheques een resultaat gebonde niet recurente premie een bedrijfwinst bonus een aandelen optie een sinterklaaspremie een 60 betaalde verlofdagen buitenuit weekend een bijkomende vakantiepremie ,,,,, vrouw is lerares in een middelbaarschool en is statuut amtenaar met eeen degelijk loon met maaltijdcheques en hospi.....) dit is weet ik het ook niet. van mij mag die nva norm meer belasting betalen.van mij mag voka meer belasting betalen.Dreigen ze de boel te sluiten, dat doen ze niet.anders was er geen enkele overgebleven en waren ze naar china verhuisd. ik zou nog altijd op bartje stemmen maar bart denk ook aan de hard werkende vlaamse arbeider en arbeidster.We hebben niet veel spaar geld zorg dat wij de echte doorsnee vlaming minder belasting betaald en neem van de rijken. Zorg dat de media niet meer manipulatief ons manipuleert.Wij vlamingen stemmen op jou zodat jij een eerlijk beleid voert en niet ons met leugens propt van het vlaming moet boeten door nota dirupo. nee bartje wij zijn arbeiders en arbeidsters die amper 11 euro per uur verdienen en geen extra legale voordelen hebben en alleen maar naar de lidl en aldi gaan. gb en delhaize kennen we niet want we hebben een huur of een lening en omdat wij 2verdieners zijn van 11euro peruur hebben we ook 2auto's om tegaan werken en betalen we ook veel geld voor kinderopvang.Bart help ons arbeiders want wij hebben op jou gestemd de managers zijn liberalen en hebben op alex gestemd. groetjes
Red beret is offline