Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2011, 05:21   #2881
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, bij jou.

Ik heb net nog wat andere berichten van je gelezen en ik ben je smerige spelletjes een beetje zat.

Ik heb heel lang gedacht dat je misschien uit een ander land land afkomstig was en daardoor wat moeite had met (begrijpend) lezen van Nederlands. Daardoor dwong ik mijzelf toch nog steeds mijn ergernissen te onderdrukken.
Een lage opleiding, niet zo'n hoge leeftijd, naieve onschuld, zijn allemaal mogelijkheden die ik gebruikte om voor mijzelf het karakter van jouw berichten te kunnen verklaren. Maar inmiddels is het voor mij overduidelijk:

Je bent een querulant en een trol, je plaatst moedwillig leugens en de manier waarop je dat doet kan niet anders dan als kwaadaardig worden omschreven.

Ik zal er niet voor op rode driehoekjes drukken en mijn opvattingen over vrije meningsuiting zorgen ervoor dat ik vind dat ook jouw leugenachtigheid vrijelijk over het internet verspreid mag worden. Het is tenslotte jouw ''waarheid'', n'est-ce pas? Maar ik zal voortaan ook niet meer op je berichten reageren.
Hoe vaak en hoeveel mensen moeten jou dit nog zeggen Artisjok, vooralleer je inziet, dat de door jou gebruikte discussiemethode, aanzet tot het negeren van jou persoon?

Het gaat niet om jou, maar om zo dicht als mogelijk tot een consensus van meningen te komen en zonodig samen conclusies te trekken. En dat is alleen maar mogelijk als de wil aanwezig is om te proberen ook anderen te begrijpen zoals je zelf begrepen wil worden.

En dat is onmogelijk met mensen die dit forum gebruiken om een zeker internet-imago op te bouwen, van iemand die altijd gelijk zou hebben. Imagebuilding is alleen maar nodig, voor andere doelen dan waar dit forum voor dient.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden