Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2011, 16:46   #560
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
@artisjok:

Ik heb de diverse links en draden er eens op nagelezen. Die ''slachtdiscussie'' had ik bijvoorbeeld gemist maar ik vind 'm erg leerzaam.
Kort en goed: Uw berichten vertonen alle kenmerken van getrol. Als je uw berichten naast elkaar legt kun je niet anders concluderen dan dat ze bewust leugenachtig zijn. Dit is geen onbegrip of naieviteit meer.
Er valt gewoonweg niet over de kwaadaardigheid van uw berichten heen te kijken.
Ik heb haar reacties ook gelezen en ik zie niet in waar ze leugens schrijft. Het is toch normaal dat ze een link of een bron vraagt wanneer mensen zaken typen waar aan getwijfeld kan worden? Wat is trollen volgens jou en wat zijn de kenmerken van getrol want ik vind niet dat ze trolt.

Deze reactie gaat ook voor jou op trouwens. Hoevaak begon u niet te brullen dat de meeste moslims jodenhaters zijn? Volgens Hertog is elke moslim die anti-zionisten is een rabiate jodenhater. Je bent er steeds als de kippen bij wanneer een forummoslim een woord als 'zionist' typt. En dit heeft dan commentaar op artisjok, één van de meest bekwame en eerlijke forummers op politics. Pas als jij stopt met je getrol en je onterechte verwijten zul je serieus worden genomen...