Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2011, 19:30   #174
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik ben daar serieus verbaasd over. Wat heeft het al dan niet kriminele gedrag van partijleden nu te maken met de efficientie om een bepaalde politieke agenda te verwezenlijken ?

Daar waar ik het wel zou kunnen begrijpen is als het om *personen* gaat die verkozen worden. Je wil misschien geen krimineel in een hoog ambt. Bijvoorbeeld bij presidentsverkiezingen of zo. Maar kriminele LEDEN van een partij versus de politieke agenda van een partij ?

Zou je ook geen produkt meer kopen van een bedrijf waarvan je weet dat er nogal wat kriminelen zitten ?? (ervan uitgaande dat dat geen enkele invloed heeft op de kwaliteit van het produkt, he).

Je stem dient toch niet om "keurige mensen" aan te duiden, maar om politiek iets te bekomen, nee ? Als een groep die kriminelen bevat dat doel het beste kan realiseren, wat is daar dan mis mee ?
Allé... Dat bedrijf mag van mij 50% goedkoper zijn... dan nog niet...

Niet te verwonderen dat ik ergens gelezen hebt met niets of niemand solidair te willen zijn...
Een Vlaanderen waar U en uw gelijkgezinden het voor het zeggen zouden krijgen hoeft voor mij echt niet... De N-VA zal dergelijke nonsens gegarandeerd kunnen missen als de best... Tenminste dat hoop ik...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden