Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Dus iemand die pleit voor het opkrassen van elke moslim in gans Europa, die de anti-islamitische strijd van de Serviërs goedkeurt en de Russen steunt in hun strijd tegen de Mekka-bidders in Tsjetjenië noem jij een "moslimlovertje"?!?  HAHAHAhahahaha...  Wel, ik hoop dat er in Europa veel meer dergelijke "moslimlovertjes" komen.
Nog dit, als jij geen jood bent (ik zeg wel "als", want een zinnig mens zou er aan twijfelen), dan kan men zich afvragen waar jou werkelijke sympathieën en belangen liggen: bij eigen volk of bij vreemd volk... 
|
Wel Guderian, van mij mag je het gerust weten hoor, mijn eerste prioriteiten liggen bij het Vlaamse volk en Vlaanderen, maar direkt daarmee verbonden ook bij de Joden (al ben ik niet Joods) want volgens mijn geloof komt het heil nu eenmaal uit de Joden.
IK ZAL ZEGENEN WIE U ZEGENT EN IK ZAL VERVLOEKEN WIE U VERVLOEKT
Ik weet wel dat jij daar geen boodschap aan hebt (?) maar ik blijf me toch afvragen waar jij je antisemitische gedachten vandaan haalt? Of mogen misschien enkel Vlamingen, Russen en Serviërs reageren op moslimterreur