Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoCake
"Als ik met mijn rug, die met haken en ogen aan elkaar hangt, in zo'n screeningsmechanisme beland, word ik gegarandeerd voor 75procent arbeidsongeschikt verklaard', aldus de wereldvreemde arrogante idioot.
Ik ken enkel mensen die gehandicapt zijn en die steun nodig hebben van familie of ze worden in een kamer ergens in een instelling gezet. Er vind een grondige controle plaats om de categorie van de gehandicapte te bepalen en aangezien ik de gevolgen bij een familie-lid zie kan ik u verzekeren dat het vrij ondoorzichtig (diverse niveau's) en allesbehalve laks is.
Wachtlijsten die aangroeien, initiatieven die niet langer worden ondersteund, sinds de jaren 90 zie ik dat gehandicapten het steeds moeilijker krijgen. Iniatieven zoals het bereikbaar maken van publieke plaatsen zijn welkom maar geenzins afdoende.
Ik word gewoon misselijk van zulke gore zever.
|
Mannen zoals die Klucht-zanger, zouden heimelijk zoals A.H. willen doen en al die gehandicapten een spuit geven. Maar ze mogen niet, en dus stellen ze zich tevreden met ze te broodroven, hopend dat ze dan vanzelf kapot gaan...
Schoon is dat, amai, sukkelaars hun boterhammen afpakken...