Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2004, 22:11   #92
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.V.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld

zonder dat psychotisch overroepen korporaaltje te willen verdedigen, zult ge toch moeten toegeven dat hij in die 12 jaar wel het een en het ander gerealiseerd heeft...

u bent toch geen negationist hoop ik ....
Nee hoor, maar zijn doel was dan ook niet bereikt, net als die 5 landen die samen de Joden in zee wilden drijven.

IK ZAL ZEGENEN WIE U ZEGENT EN IK ZAL VERVLOEKEN WIE U VERVLOEKT

nog een jaartje en zijn doel WAS bereikt....

die overwinning op die vijf landen ?
jaah,
1. Israel kreeg de beschikking over alle hitech wapenmateriaal van de US
2.het belangrijkste : ze werden tevens op de hoogte gehouden van de vijandelijke troepenverplaatsingen, objectieven , concentraties etc via het uitgebreide intelligence netwerk van de US...

even samengevat : als ge weet waar uw vijand zijn troepen zijn , waaruit ze bestaan en waar ze naar toe gaan... en hij is daar NIET van op de hoogte , dan moet ge al ne FLAHAUT zijn om dat nog te kunnen verprutsen !
ieder die ooit wat militaire opleiding gehad heeft, weet dat een minderheid ook al is die beter bewapend en beter getraind HET ALTIJD na een tijd zal moeten afleggen van een substantiële meerderheid !!!

Maar de grote vriend US stak weer een handje toe....
Nadien kreeg Israel ook "the big one" , nog zo'n cadeautje van de grote vriend.... anders was israel al lang verleden tijd.

Nu zal het waarschijnlijk anders gebeuren , enkele palestijen die in de komende 10-50 jaar met ABC wapens toeslaan in het hart van israel, de nauwe strook land die het is , gecontreerde bevolkingsdoelen....
succes gegerandeerd !!!!
en vooral : indien goed gepland (windrichting, gelijkmatige detonatie, daarom niet nucleair maar biologisch/chemisch is echter preferabel, en specifieke locatie voor optimale spreiding heb je aan een viertal doelen genoeg), IS HET ZO GOED ALS NIET TE STOPPEN...

geen mooi plaatje, maar ik hoop dat men inziet dat op LANGE TERMIJN Israel vernietigd wordt indien men niet op zijn minst terugtrekt tot de grenzen van 67....
maar ja, dat is het gekende verhaal
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden