Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 13:00   #124
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hallo???
Ik schreef een volledig plan van aanpak, wees op de meerwaarde voor de lokale economie van bedrijven in wijken en dan vraag je uit te leggen hoe een bedrijf een buurt ten goede kan komen???

Het is echt niet mijn probleem dat u niet begrijpt dat positieve discriminatie niet bestaat maar gewoon discriminatie is, punt uit!
Postieve discriminatie is een uitvinding van politiek links om discriminatie wel goed te vinden wanneer het hun eigen belangen zou dienen, hoe kun je daar in vredesnaam voor te vinden zijn.

Dus je trekt dit door naar de sociale wetgeving? Er bestaan maatregels voor doelgroepen die kwetsbaar zijn op de arbeidsmarkt, dat geldt dan voor alle personen jonger dan 2§ of alle personen ouder dan 45 of alle personen langer dan twee jaar werkloos, of alle laagopgeleiden..dat is een sociaal beleid, en niet te vergelijken met positieve discriminatie waarbij je stelt dat een bedrijf om overlast te verminderen wijkbewoners MOET aanwerven!Wat dan nog verdedigt wordt met " er zijn meer voordelen!"Niet dat ik daar al enig argument voor las en vragen worden steevast niet beantwoord!

Zeg alsjeblieft dat dit verschil voor jou toch wel duidelijk is!

Ik zie dat je zlef het verschil wel ziet en bovendien zelf positieve discriminatie goedpraat? Ik ben al blij dat te kunnen vaststellen. Al moet je nu je ogen nog even opentrekken en nagaan wie het slachtoffer is van de positieve discriminatie en wie daar voordeel in heeft. Je zal dan zien dat het eveneens voor en nadelen geeft, in mijn ogen zit er dan langs de 2 kanten minder tot veel minder gewicht in de schaal. Het grootste gewicht ligt namelijk in de subsidies die de grote bedrijven krijgen.
karo is offline   Met citaat antwoorden