Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Ik heb me verkeerd uitgedrukt. U weet best wel wat ik bedoel ofwel zie je weer zaken die er niet staan (voor de verandering). Moslimkinderen hebben het recht om 1 dag thuis de blijven op deze 2 islamitische feestdagen. Net als de joden trouwens. Het lijstje van feestdagen heb ik hierboven ergens getypt.
|
ik heb het gelezen ja. Dat U vindt dat die twee joodse kinderen (of hoeveel zijn het er per school?) ervoor zorgen dat de lessen worden stopgezet terwijl ze thuisblijven? of worden de lessen gewoon voortgegeven als de muzelkinderen (50% van de klas) verlof mogen nemen?
en mogen niet-muzelkinderen dan ook verlof nemen TIJDENS ht schooljaar omdat hun ouders volgelingen zijn van het FSM of enig ander onzichtbaar vriendje? Worden daar de lessen ook voor stilgelegd en herhalingen ingelast? of gaan we een nieuw hoofdstuk beginnen, zolang Piet en Jan het schriftje van Mohammed en Mustafa maar netjes bijvullen zeker?
nu, om eerlijk te zijn, ik heb steeds gewacht tot de hoogseizoenprijzen van tel waren alvorens met mijn kinderen op verlof te vertrekken, maar als ik nu hoor dat muzelkinderen zomaar mogen thuisblijven omwille van hun onzichtbaar vriendje, dan zouden we dus ook na de laatste dag van het examen vertrokken zijn hoor! Wij moeten dat van het Groene Draakje met de Platte Poten zie je!