Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 13:08   #131
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Ik zie dat je zlef het verschil wel ziet en bovendien zelf positieve discriminatie goedpraat? Ik ben al blij dat te kunnen vaststellen. Al moet je nu je ogen nog even opentrekken en nagaan wie het slachtoffer is van de positieve discriminatie en wie daar voordeel in heeft. Je zal dan zien dat het eveneens voor en nadelen geeft, in mijn ogen zit er dan langs de 2 kanten minder tot veel minder gewicht in de schaal. Het grootste gewicht ligt namelijk in de subsidies die de grote bedrijven krijgen.
Ok, u kent dus niet enkel geen verschil tussen een stageaire en aangeworven werknemer, maar ook niet tussen sociaal beleid en positieve discriminatie.
Maar misschien kun je wel argumenteren waarom positieve discriminatie overlast zou verminderen, want daar ben je ook van overtuigd, ik lees graag of je dat dan wel begrepen hebt...
Ik werk voor en groot bedrijf waar je met je redenering over subsidies naartoe wilt... nog verder je moeras in?
Laat ik je toch even helpen, dus je denkt dat subsidie gelijk is aan positieve discriminatie?
alice is offline   Met citaat antwoorden