Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 15:45   #143
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ok, u kent dus niet enkel geen verschil tussen een stageaire en aangeworven werknemer, maar ook niet tussen sociaal beleid en positieve discriminatie.
Maar misschien kun je wel argumenteren waarom positieve discriminatie overlast zou verminderen, want daar ben je ook van overtuigd, ik lees graag of je dat dan wel begrepen hebt...
Ik werk voor en groot bedrijf waar je met je redenering over subsidies naartoe wilt... nog verder je moeras in?
Laat ik je toch even helpen, dus je denkt dat subsidie gelijk is aan positieve discriminatie?

Het gaat niet over mij Alice, ook niet over u. Waar ik van overtuigd ben is dat men een nieuwe aanpak een kans dient te geven. Ook dat men de voor en nadelen van bepaalde zaken eerst dient af te wegen. In dit geval kan men dus wel degelijk meer voordelen dan nadelen bereiken door de buurtbewoners een voorkeursbehandeling te geven inzake tewerkstelling, dit komt de buurt ten goede, de werkgever en daarbuiten geeft het minder verplaatsingen inzake verkeer. Wat zeker in een stad ook weer voordelen bied.
karo is offline   Met citaat antwoorden