Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2011, 01:38   #85
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Goed, ik geef je trouwens gelijk dat er racisten zijn op dit forum.
Er zijn vooral onwetende mensen op dit forum. Ik heb ook leuke mensen leren kennen waarvan ik aanvankelijk dacht dat ze racisten zijn. Maar inderdaad er lopen enkele racisten rond op dit forum. Ik heb daar geen probleem mee.

Citaat:
Het is niet enkel de Islam waar mensen tegen zijn, daar ben ik ook van overtuigd.
De moslims, de Walen, de holebi's en de Marokkanen. Kies maar.
Citaat:
Uiteraard om maar te zwijgen over mensen die hun vingers in hun oren steken en luidop 'lalalal ik hoor je niet' roepen om daarna een stropop van een erg bloeddorstige Islam op te stellen.
Ach ja, het is nu eenmaal een obsessie.
Citaat:
Soms vraag ik me af hoe sommigen het hier volhouden met lieden die uit zijn op enkel ruzie te maken zonder echte discussie. Wanneer er niets relevants verteld wordt is niet toehappen volgens mij ook het beste.
Soms vraag ik me af wat ik hier nog doe. Ik heb bewondering voor andere forummoslims als redwasp, porpo, moslim! en kallikles die niet ingaan op onzin en de reacties van racisten. Ik heb me dan ook voorgenomen om hetzelfde te doen. Ik heb geen zin meer om mijn tijd te verspillen aan idioten die mijn leven wensen te bepalen en niet anders doen dan leugens en verzinsels droppen, constant schelden, persoonlijk aanvallen, ...

Citaat:
Persoonlijk schaamde ik me wel om mijn vraag, omdat ik die een tikje onbeleefd vind.
Geen probleem. Je hoeft je niet te schamen. Als je al reacties van mij zou hebben gelezen zou je weten dat ik geen problemen heb met mensen die de islam verafschuwen. Dat recht heb je net als ik het recht heb de islam als waarheid aan te nemen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 augustus 2011 om 01:40.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden