Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii
Sorry maar Islam ontkennen of belachelijk maken =/= Racisme.
|
Dat heb ik nooit beweerd.
Citaat:
Ik heb geen enkel probleem met het feit dat jullie Magic Mo vereeren (erwten weze op hem), wel dat jullie verwachten dat ik die nonsens au serieux moet nemen.
|
Vreemd, enkele weken geleden kon je het niet laten om me constant te beledigen in elke draad waarin ik reageerde. En toen ik vroeg waarom je dat deed zei je dat mijn avatar je stoorde aangezien daar iets in stond in de trant van 'i love Mohamed'. Dat soort fratsen zeggen meer over uw soort dan over mij hoor. Ik heb hier nog geen enkele allochtoon of moslims zien brullen als een persoon reageert met een leeuwenavatar. Denk daar maar eens over na. Overigens, is er ook niemand die zegt dat je de islam serieus moet nemen. Verre van zelfs.
Citaat:
Ik betwist niet dat jullie het recht hebben om die funcastles te bouwen waar jullie maar willen zolang jullie dat zelf betalen - integendeel ik ben 100% voor - moskees verbieden is fascistisch gezever - maar ik ken ook een heleboel muftis en imams, priesters en pauzen, goeroes en rabbijnen die ook fascistisch gezever propageerden...
|
Fijn dat je vindt dat moskeeën verbieden fascistische zever is, daar zijn we het dan over eens. Ik ontken zeker niet dat er geen imaams, rabijnen en priesters zijn die foute zaken prediken. Die mensen moeten maar aangepakt worden maar hetgeen zij beweren is voor hun eigen rekening en zegt helemaal niets over 'alle gelovigen'.
Citaat:
Noot - Niemand wenst hier uw leven te bepalen hoor - misschien dat bepaalde mensen u willen kwetsen door te doen alsof, maar dan moet ge gewoon niet in die val trappen hé.
|
Hypocriete racisten heb ik nooit serieus genomen dus ik zie niet in hoe dat soort me kan kwetsen, zo boeiend zijn ze nu ook weer niet. Ik ben wel iemand die het vervelend vind dat ik me constant moet bezighouden met mensen die leugens posten, hele bevolkingsgroepen over eenzelfde kam scheren, mensen beledigen, ... Daar heb ik nu echt wel genoeg van, het is welletjes geweest.