Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto
de prijs van God voor Zijn gelovige slaven.
|
Inderdaad, jouw god heeft gelovige slaven, net zoals jouw profeet een ordinaire slavenhandelaar was.
Maar vertel, wat is de marktwaarde van een gelovige slaaf vandaag de dag?
Citaat:
dit is bekend als de relevantie van de baarmoeder.
|
Ja, dat beploegen van die akkers en de vrouw als enkel een baarmoeder zien, zit er goed ingeramd he?
Citaat:
Moslim Altmrat eet wat koekjes of vakantie goed gevuld met data.
|
Hoe smaakt dat nu eigenlijk, zo'n vakantie gevuld met data?
Citaat:
een zuivering voor de vastende persoon vanuit stationair draaien en obscene praat
|
Zeer interessant. Ik heb nu al een dag niet gegeten, mijn auto draait stationair en ik heb de koran gereciteerd, hetgeen we toch wel als obscene praat kunnen beschouwen. Maar van zuivering is geen sprake hoor. Integendeel zelfs; de lucht is hier verre van gezuiverd en de zieltjes hier zijn zeer onzuiver geworden tengevolge van die obscene koran-praat.
Citaat:
Ten belope van: saa voor elke moslim, saa = 2,40 kg Iklan Veertig gram, en kan worden verdeeld over instinct meer dan de arme, kan worden betaald van een aantal paddenstoelen aan een arme.
|
Is dit grootmoeders recept voor couscous?
Citaat:
is er niets mis verplaats ze naar een ander land, omdat het uitgangspunt is toegestaan
|
Kijk, nu wordt het echt interessant. Er is dus niets mis met het verplaatsen van moslims naar een ander land. Ik ben je zeer erkentelijk voor deze uitspraak.