Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2011, 18:04   #216
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Op een schaal van 1 tot 10 van het publieke en exhibitionistische karakter van een neukprestatie,
moet ik toegeven dat de opvoering van de burgemeester volgens mij op een 5 staat. Want het was publiek: iemand kon de toren toevallig opkomen en meer "zien" dan het filmpje toont (dat niets expliciets toont, behoudens 'bewegingen' en 'vermoedens'). En het was exhibitionistisch (voor de helft van hun lichamen die boven de reling van de toren zichtbaar waren).

Het mag niet. En het zou niet goed zijn dat de wetgeving zou verslappen.
Maar met die schaal tot tien, en daarop een vijf scoren, zou een geldboete van 50 € volstaan.
Dat is dus evenveel als een klein beetje te snel rijden (in het verkeer, voor alle duidelijkheid).

Dan zitten we hier toch wel spijkers op laag water te zoeken hé. (ik niet hoor, ik zever enkel mee omdat ik graag mee zever over wat seks net op of net over het randje; maar ik geef dat dan ook toe).

Allez, ik nodig de volgende posters uit om heel klaar en duidelijk te zeggen welke straf zij zouden toebedelen aan beide torenpoepers
.
Zulke zwaarwichtige feiten kunnen we niet zomaal ongestraft laten ! Zij moet het "gratis vat" na de gemeenteraad uit eigen zak betalen als penitentie. Ook mag ze volgend jaar niet komen naar de gezinsdagen van de partij.
Aan hem zou ik niet teveel woorden vuil maken : na zo een zielige neuksessie waarbij die nitwit nog eens aan zijn hand gaat ruiken, past enkel meewarend hoofschudden, en plaatsvervangende schaamte. Zijn verdere leven in het verborgene doorbrengen, lijkt me een vorm van immanente gerechtigheid te zijn.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden