Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2011, 23:12   #3072
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Allereerst heb ik SDX nergens om een verklaring zien vragen.

Verder gaat het niet om iets als zijnde "racistisch" te verklaren. Dat doen Alboreto en artisjok namelijk aan de lopende band.
Maar het gaat me dus om de argumentatie en onderbouwing van wat er precies in een bepaalde uitspraak volgens hen "racistisch" zou zijn, en waarom.

Beweren dat iets "racistisch" zou zijn zonder verdere tekst en uitleg te geven, zoals nu al zo vaak door die twee gedaan is, volstaat gewoon niet.
Het volstaat eveneens niet om te zeggen "dit is racisme" en dan één of andere post van de forumleiding aan te halen waar er verschillende types racisme beschreven staan. Dat is namelijk ook al geen argument en daar neem ik dan ook geen genoegen mee.

Het gaat namelijk om deze uitspraak (het door artisjok als "racistisch" ervaren door mij in vet schrift weergegeven):

Zoals je ziet, heb ik in mijn uitspraak linkjes verwerkt die die uitspraak onderbouwen.

artisjok vindt dat allemaal verschrikkelijk "racistisch" maar heeft tot nu toe nog steeds niet verteld wat er dan precies racistisch is, en waarom.
Ze heeft het wel al voor de zekerheid bij de forumleiding als zijnde "racistisch" gemeld, en toen daar geen reactie op kwam, besloot ze een aantal dagen geleden maar om hierover in dit topic haar beklag te komen doen. M.a.w. ziet de forumleiding hier ook al geen "racisme" in.
Waarmee mijn post staande blijft . Het ziet er niet naar uit dat Artisjok of Alboreto met andere, meer gedetailleerde argumenten zullen komen.

Van mij mag je gerust blijven verder discussiëren (wie ben ik om je daarvan tegen te houden), maar je kan net zo goed nu besluiten dat jullie beiden een ander idee hebben van wat een of geen argument is en dat je nu even ver staat in de discussie als 10 pagina's geleden als waar je binnen 500 pagina's zal staan.

Kortom, ik vind het weinig zinvol erover verder te gaan, gezien het feit dat Artisjok vindt dat haar argumentatie volledig genoeg is en voor jou die argumentatie niet bestaat. Vanaf dat moment praat je naast ipv. met elkaar. Mijn persoonlijke mening leunt aan bij die van jou dat haar argumentatie niet volledig genoeg is, maar het ziet er niet naar uit dat we meer informatie zullen krijgen.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden