Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2011, 16:58   #1
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Hoe verwarmen? -> SOS :(

Help. Ondanks dat het niet extreem koud is, bevries ik hier zowat. Ik ben binnen, je kent het wel: oude blok, enkel glas, glas dat niet geheel dichtgaat wegens een tochtgat (speciaal gemaakt en ooit vastgeroest op stand "open"), de verwarming doet het niet en de technische dienst geeft zowel telefonisch als via e-mail niet thuis ... en zonder een streepje zon is het hier blijkbaar om te klappertanden.

Ik vermoed dat het hier rond 10° zal zijn want ondanks dat ik van kop tot teen volledig in winterkleding gehuld zit blijft het hier ijzig koud.
's Nachts was hetzelfde probleem, met een dikke winterpyjama gebibberd onder mijn donsdeken alwaar ik de slaap niet kon vatten wegens de koude. Opgestaan met een joekel van een keelontsteking en lekker aangespannen spieren door de koue ...

Interessant allemaal, zullen jullie denken.
Maar de reden dat ik dit post is: weet er iemand wat ik kan doen?
Ik overweeg de aanschaf van een elektrische verwarming (op zeer korte termijn ) maar weet iemand waar ik dit kan vinden (een klein en draagbaar en vooral geen onbetaalbaar ding, moet met bus of fiets te vervoeren zijn)? Blokker, Hema, Kruidvat, grotere GB (carrefour), ... hebben die zoiets?

Andere oplossingen of tips zijn zeer welkom. Ik heb echter geen kaarsen, aanstekers, kersenpitkussens, ...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 augustus 2011 om 17:02.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden