Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect
U bent lid van een racistische partij met als standpunt het zogenaamde traditionele gezin. Waarom verbaast me het dan niet wanneer u holebi gelijkstelt aan ziekelijke decadentie en fetisjisme? Vergeef me wanneer ik persoonlijk word, maar er is geen enkel lid van uw wegens onverdraagzaamheid veroordeelde partij die morele lessen te spellen heeft, en al helemaal niet moet zeggen wat "natuurlijk" is.
|
Dat dat u niet verbaast is u vergeven.
Waar u de link tussen mijn vermeend racisme en mijn mening over de holebi-waanzin meent te zien weet ik niet. Ik zie hem in alle geval niet.
Het HOLEBI gegeven staat voor mij niet gelijk aan homofilie. Het is een kunstmatig allegaartje waaronder zich ook het Homogebeuren schaart ( dat ik als afwijkend maar niet onnatuurlijk beschouw).
Wanneer ik ziekelijk zeg heb ik het over de decadente uitwassen die de homowereld (officieel althans, ik ken verschillende homofielen die van dit wereldje walgen) omarmt heeft in haar zucht naar erkenning als 'normaal'.
Tussen haakjes heeft volgens mij iedereen even veel recht om te moraliseren en een eigen mening te hebben.
In tegenstelling tot u ben ik namelijk een overtuigd democraat...