Een auto met gekwetste geknelde takelen, dan vind ik ook maar riskant. Die auto maakt toch nogal wat bewegingen ....
Maar als het slachtoffer er duidelijk dood in zit, dan is er zelfs voor de familie geen enkel probleem toch.
Of gaat ge een probleem maken als een verdronken familielid eerst door de redders van de brandweer in een 'simpel' bootje gelegd wordt, en pas vanaf de kant van het kanaal in een doodskist ?
Ge gaat toch niet vragen aan de begrafenisondernemer om met de kist mee in 't water te gaan ?
En persoonlijk vind ik het voor de zogenaamde vaststellingen veel nuttiger dat er overal langs de autostrade (en op alle gevaarlijke kruispunten daarbuiten) performante camera's alles bestendig opnemen. (en voor korte tijd bewaren ..)
Als ik betrokken geraak in een accident, en het is mijn fout, dan mag het geweten zijn.
Is het de andere zijn fout, dan krijg ik graag een eerlijke schadevergoeding ...
|