Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ik heb toch ook al talloze keren uitgelegd wat racisme is.
"Individuen beoordelen of veroordelen op basis van daden of vermeende eigenschappen van de groep waartoe ze zouden behoren is racisme."
Dan kunnen we nog wat discussiëren over de criteria die gelden, maar hierover was je het eens.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2311
|
Nee hoor, jij hebt helemaal niet talloze keren uitgelegd wat racisme is. Wat jij wel hebt gedaan, is talloze keren uitleggen wat
volgens jou racisme is.
Het is beslist niet zo dat jouw uitleg de algemeen aanvaarde zou zijn. Jouw uitleg is niet meer dan wat het is: jouw uitleg, jouw mening.
Citaat:
De richtlijnen van de mod's gaf ik erbij, omdat daaruit ook nog eens duidelijk blijkt wat racisme is. (Dit topic gaat immers nog altijd over racisme op politics.be)
|
Ja, die richtlijnen van de forumleiding heb ik je nu al talloze keren als afleidingsmanoeuvre zien aanhalen.
Citaat:
Ik dacht dat je toch wel de overeenkomst zou zien tussen "een bevolkingsgroep is dom" en "een bevolkingsgroep is dom, grenzend aan debiliteit"
|
Maar niemand heeft "
een bevolkingsgroep is dom, grenzend aan debiliteit" gesteld. Dat is wat jij er van maakt, maar zo is dat nooit gesteld. Je moet niet weer eens de zaken gaan verdraaien artisjok.