Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2011, 18:15   #255
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat was ook niet de reden dat ik u een leugenaar noemde. U zei over cijfers te beschikken die de grootte van de financiele transferts weerleggen. Die cijfers hebben we nog steeds niet gezien.
Bovendien was het uw punt dat de uitkeringen het grootste gedeelte betroffen en dat er daarom geen ruimte was voor opleiding en begeleiding van de werklozen. Aangezien het iets meer dan de helft betreft dat voor uitkeringen is bestemd bewijs ik u net dat er wel degelijk nog ruimte is om dat wel te doen. We hebben het hier wel over in totaal 16 miljard Euro. Zelfs 1 procent daarvan is nog heel veel geld.
Sta me toe daar toch vragen bij te stellen. De modale waal, die in de werkloosheidsval zit, wordt in de steek gelaten door zijn eigen overheid omdat hij werkloos blijft.
Lees nog eens terug: ik beweerde dat die studie verouderd was en dat er recentere studies waren, die combinaties maakten van voorgaande studies, en zo een IETSander beeld geven. Ik heb het nergens over "weerleggen" gehad, nog over "grote verschuivingen", zelfs niet over "vermindering" U hebt alweer uw eigen interpretatie van wat ik schrijf als basis genomen, en niet wat er echt stond.
spherelike is offline