Los bericht bekijken
Oud 1 september 2011, 08:43   #148
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Het gaat er niet over of je er zin in hebt, het gaat er over dat je dat in bepaalde wijken niet kan doen. En me dunkt is dat vooral een probleem in Brussel.

En begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo iemand voor wie de islamisering de grote paria is van de 21ste eeuw. De Islam vind ik na het Katholicisme de mooiste religie. Maar ze heeft net als het Katholicisme één nadeel: op gebied van mensenrechten loopt ze hopeloos achter.

Op plaatsen waar religie nog stand houdt is er probleem met homofobie. Zonder de veralgemenen of er islamofoob over te doen, het is gewoon zo. Hand in hand lopen in vrome Israëlische wijken, in gereformeerde Zeelandse dorpen, in Amerikaanse boerendorpjes, in Molenbeek, in Mekka, in .... het kan daar allemaal niet.

Bewijzen dat VB homofoob is, is als bewijzen dat water nat is.
Ik wil straks dat mijn eten me nog smaakt, dus het lezen van dat lapje tekst ga ik over slaan.

Zo is dat, mijn punt is nu net dat het ontkennen dwaas is. Net zoals men gaat ontkennen dat VB niet homofoob is. Het probleem is dat al deze homofoben rechts religieuze conservatieven zijn, dat is het probleem niet de allochtoon. Het ideeengoed is dus het probleem.
karo is offline   Met citaat antwoorden