Los bericht bekijken
Oud 2 september 2011, 00:04   #160
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Tja, de meeste mensen stellen zich vragen als ik of mijn huisgenoten het probleem beschrijven.

Tot ze het zelf kunnen zien, voelen en ruiken ...

Heb ik al verteld hoe fijn het is om continu te ruiken alsof ge juist uit een brandend huis zijt gevlucht? Om je nooit te kunnen afdrogen met een frisruikende handdoek of frisruikende kleren aan te doen? (We hebben geen droogkast. Zou niet helpen ook want buiten voor één minuut heb je het vlaggen). Onze hond stinkt niet naar hond, maar naar rook ... We hadden vogels, maar die sterven allemaal na veel te korte tijd ...
Uit je haar krijg je het niet na één keer wassen en het leuke is dat je het dan de hele dag meedraagt, overal waar je gaat (is om de één of andere reden daarin nog veel hardnekkiger dan in textiel).
Als je meent wat je zegt, dan begin ik (serieus) compassie met jou te krijgen. Van een of twee keer per week wat plastiek te stoken om 10 uur 's avonds kan dit niet komen.

Pak die mannen dan terug.

Ne goeien maat van mij heeft, omdat zijne mecanieker niet meer wou komen (omdat hij altijd te laat betaalde), zijne auto achteruit tegen de gevel van die mens gereden.
Met zijne mercedes glk los ertegen