Los bericht bekijken
Oud 2 september 2011, 08:39   #4
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dedecker kwam vorig jaar nog met cijfers.
Van de meer den 52000 geregulariseerden in 1999 hadden er in 2009 , dus 10 jaar na de feiten, meer dan 45000 nog nooit , al was het maar 1 dag , gewerkt.
Ze trekken allemaal een leefloon of een andere vorm van vervangingsinkomen , zonder door ooit 1 eurocent voor te hebben bijgedragen. En tegen mij gaan ze weldra zeggen dat ik tot 70 jaar moet werken, anders krijg ik geen pensioen.
Is het niet aangewezen de mogelijkheid te onderzoeken de ministers te vervolgen voor dit wanbeleid ?
Minister Declerq reageert al. De magistraat moet zwijgen. Voila, probleem opgelost. Dat noemt men nu eens reageren op Belgicistische wijze. Spelen op de man, niet op de boodschap.

Nu is het alleen nog wachten op de multicul knuffelaartjes om alles te ontkennen en deze magistraat te verslijten voor racist.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 2 september 2011 om 08:41.
fox is offline   Met citaat antwoorden