Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges
Begin al maar eens met direct over een behoorlijk loon te spreken, vooraleer de mensen te willen dwingen jobs te aanvaarden. Misschien krijg je dan minder negatieve reacties.
Een bende gemene smeerlappen zitten met hun poten aan de vetpotten, en zijn steeds minder akkoord om een deeltje af te staan , en loon naar werken te betalen. D�*t moet veranderen, voor te beginnen.
Miljarden rijke profiteurs en bedriegers, witte boord bandieten die samen onder één hoedje spelen en informatie uitwisselen om goede zaakjes te doen op de kap van het volk, DIE moeten vastgenomen worden, en in de bak geslingerd, na in beslagneming van al hun bezittingen.
Herverdeling is het orde woord.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges
Ik behoor tot die mensen dat vroeg opstaan en hard werken. Harder als jij vermoed ik. Het zijn wel dikwijls degenen die nooit hun handjes vuilmaken, en schaamteloos werkvolk uitbuiten die het hardst brullen over " profiterende doppers " ...
|
Ik wenste Uw aandacht te vestigen op uw extreme 'linkse'

post...
Deze draad gaat over fruittelers, die door een natuurramp in de problemen geraakt zijn én over het feit dat sommigen werkzoekenden en leefloners willen inschakelen...
Niet over ► "Miljarden rijke profiteurs en bedriegers, witte boord bandieten die samen onder één hoedje spelen en informatie uitwisselen om goede zaakjes te doen op de kap van het volk, DIE moeten vastgenomen worden, en in de bak geslingerd, na in beslagneming van al hun bezittingen.
Herverdeling is het orde woord" ◄
En wijs de post eens aan waar ik in deze draad zit te brullen over "profiterende doppers"...