[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii
Jongen gij zijt hier de hypocriet, ene die zich goed belachelijk aan t maken is - dat is hier een thread dat niets met zwartzakkerij, collaboratie, nazis etc te maken heeft. Toch begint gij daarover... totaal off-topic, en dan durft ge een ander aanmanen om on-topic te blijven - belachelijk, zwak, hypocriet, schandalig etc etc. Maar de meneer is het centrum van het heelal, dus menereke mag doen wat hij wil...
|
Citaat:
Noot- en waarom ben ik hypocriet? Omdat ik vind dat iemand die offtopic is, niet aan een ander moet zeggen van ontopic te blijven? triestig, zielig en beschamend is het...
Trouwens dat is vvt - wie zijn nu de collaborateurs, de huisnegers, de carpetbaggers? Ja, juist de Belgicysten...
|
Voor zover je euro echt niet gevallen zijn, even de gevleugelde uitspraak van fonne quoten waarop ik reageer. En of jij dat nu on- of off topic acht zal me een zorg wezen. Als ik vergoelijking van collaboratie lees die verpakt is in een topic, mag ik daarop reageren.
Citaat:
Dat was natuurlijk ook logisch. De Vlamingen wilden hun eer behouden en wilden een apart statuut als deelstaat binnen het Duitse Rijk. Terwijl de Walen schaamteloos plat op de buik gingen, voorhielden dat ze echte Germanen waren en volledig in het Duitse Rijk wilden opgaan. Natuurlijk zag Hitler de Walen liever komen dan de Vlamingen.
|
Tenzij je ook een dweper bent die graag deelstaat van het derde rijk was geweest