Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus
Men beschouwt Turken nu eenmaal niet als Aziaten en zeker niet als oost-aziaten.
|
Turkije ligt nog altijd voor een deel in Europa en voor het grootste deel in Azië.
Het spijt me maar Turkije en Armenië liggen echt niet in Afrika.
Je zal je (voor)oordelen moeten bijstellen.
Citaat:
In zever vertellen kennen we maar één kampioen.
|
Vertel concreet, wie waar wat?
Citaat:
Ik zie dat je nog nooit van de Armeense genocide hebt gehoord?
|
Wat heeft de Armeens genocide te maken met het feit dat vandaag.be Armenië en Turkije in Afrika situeert; en Groentje-18 denkt dat Armenië dichtbevolkt is met moslims.
Als "zever" kan dat wel tellen.
Citaat:
-----------
enfin,komen NIET om te werken :
97% van de Marokkanen
94% van de Turken en
99% van de Congolezen of de Armeniërs.
waarvan er STUDEREN
6% van de Marokkanen
12% van de Turken,
10% van de Congolezen en
1% van de Armeniërs.
komen WEL om te WERKEN :
Indiërs, waar 58% komt om te werken.
3% marokkanen
6% turken
1% congolezen
|
Daar zou ik toch wel de originele studie willen van zien, want in de weergave van vandaag.be heb ik geen vertrouwen; gezien de kemels die ze schieten.
Citaat:
Er is dus een groot verschil tussen de Afrikaanse (Marokko, Congo) en de Aziatische (India) immigratie.
|
Waar zijn Turkije en Armenië naar toe? Worden die nu bij Afrika of Azië gerekend?
Citaat:
HET GROTE DRAMA DRAMA DRAMA : ze hebben Turkije en Armenie niet meegeteld bij de conclusie. Dan zou het dus nog erger geweest zijn vermits ENKEL de meerderheid van de Indiers hier komen om te werken. En d�*t maakt ons rekenwonder ineens tot dé grote misinformatie van héél het artikel: de één (1%) van de Armeniers die komen studeren en de 99% die komen om niet te werken, en o ja de turken niet vergeten, die komen ook niet om te werken. Ze zijn héél dat werelddeel vergeten te vermelden... oei oei.
|
Het citaat
"Slechts 3% van de Marokkanen die in België een eerste verblijfsvergunning krijgen, komt hier om te werken, slechts 6% van de Turken en slechts 1% van de Congolezen of de Armeniërs. Daarnaast komt nog eens 6% van de Marokkanen om hier te studeren. Dat geldt ook voor 12% van de Turken, 10% van de Congolezen en 1% van de Armeniërs. Hoe anders is dat bij de Indiërs, waar 58% komt om te werken. Er is dus een groot verschil tussen de Afrikaanse en de Aziatische immigratie
Moet je daar serieus nog uitleg bij hebben?
Ze spreken over Marokko, Turkije, Congo en Armenië waarvandaan het percentage van de mensen die naar hier komen om te werken laag zou zijn. Anderzijds halen ze India aan met een hoog percentage.
Dan besluiten ze dat er een groot verschil is tussen Afrika en Azië.
Je denkt toch niet dat ze bedoelen dat India in Afrika ligt en Marokko, Turkije, Congo en Armenië in Azië. Zo slecht zijn ze ook nog niet in aardrijkskunde.
Sta me toe dan ook hun weergave van de studie te wantrouwen.
Citaat:
Terwijl de conclusie in feite is: enkel de meerderheid van de Indiers komt om te werken. De rest zullen (hopelijk) dan importbruiden zijn zeker?
|
Jij komt tot nog een andere conclusie dan vandaag.be
Heb jij dat onderzoek dan on-line gevonden? Link graag.