Los bericht bekijken
Oud 4 september 2011, 09:42   #266
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik zal niet nalaten om ook een oplossing voor te stellen
1° maak systemen zodat dergelijke mensen 'sociale lasten vrij en belastingvrij voor de werkgever' kunnen werken.
Zeg maar hun netto loon wordt hun bruto loon, en de kostprijs om te werken wordt duidelijk lager voor de baas.

Wat is het rendement ? : wel je bespaart dat gans die doelgroep werkloos blijft. Dus het bespaart op de begroting.
Dat vind ik een slecht voorstel, want dat is concurrentievervalsing en gaat ten koste van de autochtone werkenden en werkzoekenden. De enigen die hier wel bij zullen varen, zullen de werkgevers zijn die zo hun loonkosten kunnen drukken.

Als ik het goed begrepen heb, gaat het in dit topic over asielzoekers die middels dit soort voorstellen voor hun eigen kost en onderhoud zouden moeten gaan zorgen.

Laat die dan verplicht vijf dagen per week acht uur per dag voor de gemeenschap (staat) werken. Zet ze in, onder streng toezicht vanzelfsprekend zodat ze niet kunnen weglopen om vervolgens in de illegaliteit te belanden, om parken proper te houden, kanalen te graven, steenkool te delven, bomen te planten en andere nuttige zaken die de gemeenschap die voor hun kosten op moet draaien, ten goede zal komen.
Op die manier hebben asielzoekers een nuttige dagbesteding en kost het de gemeenschap niets. Dat zal zeker ook bijdragen om het kaf van het koren te scheiden, de echte asielzoekers van de goudzoekers.