Los bericht bekijken
Oud 4 september 2011, 09:58   #271
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dat vind ik een slecht voorstel, want dat is concurrentievervalsing en gaat ten koste van de autochtone werkenden en werkzoekenden. De enigen die hier wel bij zullen varen, zullen de werkgevers zijn die zo hun loonkosten kunnen drukken.

Als ik het goed begrepen heb, gaat het in dit topic over asielzoekers die middels dit soort voorstellen voor hun eigen kost en onderhoud zouden moeten gaan zorgen.

Laat die dan verplicht vijf dagen per week acht uur per dag voor de gemeenschap (staat) werken. Zet ze in, onder streng toezicht vanzelfsprekend zodat ze niet kunnen weglopen om vervolgens in de illegaliteit te belanden, om parken proper te houden, kanalen te graven, steenkool te delven, bomen te planten en andere nuttige zaken die de gemeenschap die voor hun kosten op moet draaien, ten goede zal komen.
Op die manier hebben asielzoekers een nuttige dagbesteding en kost het de gemeenschap niets. Dat zal zeker ook bijdragen om het kaf van het koren te scheiden, de echte asielzoekers van de goudzoekers.
nee dat is geen vervalsing van concurrentie, meestal heb je een diplmomakloof, en als je dit limiteert in tijd bvb 5jaar wat ik een voldoende periode vind om u volledig in arbeidsethos en efficientie te integreren in onze economie kom je erwel. EN bovendien kun je de uitzondering moduleren naar bvb binnen of buiten europa.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden