5 september 2011, 16:39
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo-
In principe hebben beide geen bal met elkaar te maken, tenzij in de minibreinen van klassiek rechtse meelopers die willen meepraten over zaken waar ze meestal geen moer van afweten.
1. Er zijn niet te veel ambtenaren, er zijn er eerder te weinig zoals al meermaals aangehaald mét argumenten.
2. Ik ben de eerste om de vakbondstoplui te bekritiseren, ik ben de laatste om "de vakbonden" op zich aan te vallen.
|
Er komt een knappe gast de ambtenarij versterken... Ambtenaren te weinig...
Woeeee...  ......... whaaa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo-
Zoals gewoonlijk blijkt uw "bijdrage" in een discussie niet uit te blinken in argumenten en zinvolle mededelingen. In tegenstelling tot u heb ik ervaring met werken in een KMO, 48 personeelsleden, mooi bewust onder de 50 gehouden om geen ondernemingsraad te moeten oprichten. In het laatste jaar alleen al, voor dat de KMO werd overgenomen door een multinational, hadden de bazen (een koppel, de oprichters), al 6 rechtszaken lopen vanwege (oud-)werknemers wegens het niet naleven van de arbeidsovereenkomsten en het arbeidsrecht (variërende van te late uitbetalingen van loon, het niet respecteren van overuren, publiekelijk uitschelden van personeelsleden, niet naleven van de ontslagvoorwaarden,...). Daarnaast kom ik beroepshalve dagelijks in andere bedrijven en zie en hoor daar ook veel, zo heb ik twee maand geleden nog een bedrijf gezien waar de arbeiders geen refter hadden en hun boterhammekes mochten opeten zittend op de vloer van het atelier in het zaagmeel en stof (anno 2011 in Vlaanderen aub!!)
Dus m'n beste kneusje, kom mij niet vertellen hoe de situatie is.
|
Dan zult U waarschijnlijk ook wel regelmatig pestende vakbondsafgevaardigden zien... 
|
|
|