6 september 2011, 18:45
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
Dat die mensen die werkloos worden en jij kan blijven zeggen dat dit hun eigen schuld is, is dit zeker niet meer het geval de laatste jaren. Herstructureringen, saneringen, verhuis naar lage loonlanden, kan jij zelfs niet ontkennen dat deze mensen die aan het werk waren recht hebben op werklozensteun, die ze trouwens zelf betaald hebben tijdens hun, nu afgebroken loopbaan. Degenen die dan zeggen, afschaffen die werkloosheid. Dat is hetzelfde als zeggen, ik betaal mijn leven lang bijdragen voor mijn pensioen, maar pensioenkassen je mag het mijne houden als ik op pensioen ga. Dat politici de boel naar de filistijnen geholpen hebben gedurende al die jaren is NIET de schuld van die werkloos geworden burger. Dus als je wil kankeren op iemand, begin dan op diegenen, die voor puur winst en eigenbelang, het door ons werkenden bijeen gebrachte kapitaal verkwanseld hebben.
|
En de oplossing is: onmiddellijk met dat systeem stoppen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
|
|
|
|