Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
Er zijn 1miljard chinesen en 1miljard indiers die opgenomen worden in het kapitalistische wereldmodel. En ongelofelijk maar waar, stel u voor ze worden er daar allemaal beter van, ze groeien hun rijkdom met 10% per jaar, en zijn ons met rasse schreden aan het inhalen en zullen zelfs zonder probleem over ons heenspringen. Dus als jij vindt dat wij naar het communistisch model moeten, denk ik dat jij binnenkort in de woestijn zult prediken.
|
Waar schreef ik dat ik het communistisch model wil invoeren? Men zal in de 1ste plaats af moeten stappen van het dwaas nationalisme, men zal net zoals het kapitalisme internationalistisch moeten worden. In de 1ste stap op europees gebied één worden. We hebben een samenleving nodig gebaseerd op controle door het volk en gewijd aan menselijke behoeften, dat is het alternatief dat we dringend nodig hebben. De maatschappij moet georganiseerd worden op basis van menselijke behoeften en gelijkheid, niet voor de winst van een kleine Elite 'dictators'. Niemand hoeft te leven, zonder gezondheidszorg, voedsel of een fatsoenlijke plek om te wonen. De grote rijkdom van onze samenleving kan gebruikt worden voor het onderwijs, openbaar vervoer, de ontwikkeling van hernieuwbare energiebronnen en vele andere projecten die de kwaliteit van ons leven ten goede kan komen.