Los bericht bekijken
Oud 8 september 2011, 14:57   #124
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
buitengewoon... als ik dit schrijf zitten we aan reactie nr 61 en er is nog geen enkele inhoudelijke kritiek op de vijf punten die de schrijver aanhaalt waar de gravensteengroep volgens hem in de fout gaat. Mag ik hieruit veronderstellen dat behalve de topic starter die ook niks wist te zeggen maar gewoon het artikel aanhaalt met een smeuige titel, niemand het zelfs gelezen heeft ?
buitengewoon... als ik dit schrijf zitten we aan reactie nr 124 en er is nog altijd geen enkele reactie op de fundamentele kritiek die gegeven is op het schampschrift van Stefaan van Hecke, zoals #67 en #91. Waar zitten de Echte Belgen nu met hunne grote mond? Mag ik hieruit veronderstellen dat ene peter1962 het zelfs niet gelezen heeft?
fonne is offline   Met citaat antwoorden